Novinky
26.02.2019
E-shop v novém kabátě a novinky pro 2019
Do roku 2019 jsme vstoupili s inovativním designem našeho e-shopu. Nové technologicky nejvyspělejší rozhraní přináší našim zákazníkům intuitivní ovlád... číst celé
21.02.2019
ELEKTROMOBIL Z ROKU 1899
  Elektrické auto z roku 1899   Automobil Egger Lohner Mylord Coupé byl jedním z prvních elektro automobilů Světa. Značka LOHNER, která započala ... číst celé
21.02.2019
Sleva 40% z ceníkových cen FG-forte baterie
Do vyprodání letních zásob sleva až 40% z ceníkových cen na Baterie FG-forte pro cyklické (trakční - pohonné baterie jako jsou manipulační technika,el... číst celé
Zobrazit všechny novinky

PŘIJÍMÁME ONLINE PLATBY

       Loga kreditních karet

 

 

Vyboulení stěn akumulátoru

Proč se některé baterie VRLA vydují? 

Aby se zabránilo trvalé ztrátě plynů tak, že rekombinace má čas k uskutečnění, každá buňka může mít přibližně. 1,6 libry na čtvereční palec (psi) tlaku bez odvětrání. Baterie s velmi velkými články - jako jsou typy BCI 4D, BCI8D, DIN250, JIS150, JIS200, GC, elektrické vozy a mycí stroje - se při vytváření tohoto normálního tlaku poněkud vyboulí. To platí zejména při vyšších teplotách, protože je polypropylenové pouzdro ohebné. Proto je určité množství vyklenutí normální. Pokud se baterie která je již nabitá silně vyboulí, není to normální stav. Je to indikace zablokovaného ventilu nebo situace s přetlakováním. Pokud nabíječka funguje správně, taková baterie by měla být vyřazena z provozu.

 

Vboulený vzhled může být také normální.

Částečné vakuum může vzniknout v uzavřené baterii za různých okolností. Teplota akumulátoru a okolního tlaku hrají také roli, ale převážně jsou za tento jev zodpovědné reakce rekombinace a vyprazdňování plynu z akumulátoru. Po ukončení nabíjení pokračuje rekombinační reakce, dokud není spotřebována většina kyslíku v baterii. Celkový objem v baterii během vypouštění mírně klesá. Hluboce vybité baterie mají často tento vzhled. Baterie s velkými články mohou vykazovat tento vzhled i při úplném nabití. 

Nabíjená baterie by měla být bez problémů nabíjena, ale pokud zůstane po nabíjení vboulení, může být vzhled bezpečně ignorován. 

Nicméně, pokud pouze jeden článek vykazuje nebo postrádá tento jev, je dobré být při zátěžovém testu opatrní. 

 


Technická podpora a servis

Servis a údržba akumulátorů a nabíječů

Informace pro diagnostiku závady akumulátorů

 

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

+420 777 324 279
(Po - Pá 8:00 - 16:30)
obchod@bch-battery.cz

Battery Charger CZ
Sokolská 422
760 01 Zlín

IČ: 73275344
DIČ: CZ8005295683
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Battery Charger CZ   2000 - 2019  Váš profesionální partner v oblasti akumulátorů a nabíjecí techniky