Novinky
26.02.2019
E-shop v novém kabátě a novinky pro 2019
Do roku 2019 jsme vstoupili s inovativním designem našeho e-shopu. Nové technologicky nejvyspělejší rozhraní přináší našim zákazníkům intuitivní ovlád... číst celé
21.02.2019
ELEKTROMOBIL Z ROKU 1899
  Elektrické auto z roku 1899   Automobil Egger Lohner Mylord Coupé byl jedním z prvních elektro automobilů Světa. Značka LOHNER, která započala ... číst celé
21.02.2019
Sleva 40% z ceníkových cen FG-forte baterie
Do vyprodání letních zásob sleva až 40% z ceníkových cen na Baterie FG-forte pro cyklické (trakční - pohonné baterie jako jsou manipulační technika,el... číst celé
Zobrazit všechny novinky

PŘIJÍMÁME ONLINE PLATBY

       Loga kreditních karet

 

 

Ztráta kapacity startovací baterie
Konec životnosti startovací baterie je zpravidla hlášen špatným startem, zejména při nízkých teplotách. To by samozřejmě mohlo být způsobeno normálním opotřebením. Baterie je vystavena dvěma procesům přirozeného opotřebení: korozi (kladné) mřížky a ztrátě aktivní hmoty. Tyto procesy probíhají postupně, nikdy najednou. Bohužel to neznamená, že příznaky vyčerpané baterie nepřijdou ze dne na den: nízký noční mráz může bolestně jasně ukázat, co při vyšších teplotách zůstalo bez povšimnutí!

Pokud se problém vyskytne předčasně, je pravděpodobně způsoben přebíjením a / nebo nadměrnou teplotou, v takovém případě je důležité zkontrolovat v odborném servise také alternátor, aby nedošlo po výměně baterie k opakování poruchy baterie!

Druhou příčinou je ztráta aktivní hmoty díky hlubokému vybití. Není  pak překvapením, že má baterie nedostatečnou kapacitu pro splnění energetických požadavků vozidla. Totéž platí samozřejmě i pro staré baterie, které nejsou dostatečně nabité. Krátké výlety, během nichž alternátor nemůže plně nabit baterii, nakonec přivede akumulátor do trvalého stavu hlubokého vybití, což výrazně zkracuje životnost baterie. (Pro navrácení odebrané kapacity při startu vozidla je zapotřebí jízda vozidlem po dobu cca 20-25min) Pokud nevracíme odebranou energii do baterie zpět na hodnotu teoretických 100% kapacity, postupným snižováním dochází k degeneraci akumulátoru, ztrátě kapacity a rychlému zkrácení životnosti akumulátoru. 

Dalším důvodem selhání baterie, který se často přehlíž je tzv. stratifikace kyselin. Elektrolyt na stratifikované baterii se soustřeďuje na dno akumulátoru, což způsobuje, že horní část buňky je zbavena aktivní látky obsažené v elektrolytu. Horní polovina buňky je zbavena kyseliny, což omezuje aktivní plochu desek, podporuje korozi a snižuje výkonnost akumulátoru.Zatímco koncentrace kyseliny je nahoře nízká, v dolní části je vysoká. Vysoká koncentrace kyseliny tak uměle zvyšuje napětí akumulátoru. Baterie je plně nabitá, ale má nízkou hodnotu kapacitu (Po nabití vyvolává dojem, že je baterie v pořádku, což uvedení do provozu velmi rychle vyvrátí).

 


Technická podpora a servis

Servis a údržba akumulátorů a nabíječů

Informace pro diagnostiku závady akumulátorů

 

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

+420 777 324 279
(Po - Pá 8:00 - 16:30)
obchod@bch-battery.cz

Battery Charger CZ
Sokolská 422
760 01 Zlín

IČ: 73275344
DIČ: CZ8005295683
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Battery Charger CZ   2000 - 2019  Váš profesionální partner v oblasti akumulátorů a nabíjecí techniky