Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

NOVINKY

arr3ELEKTROMOBIL Z ROKU 1899  Elektrické auto z roku 1899   Automobil Egger Lohner Mylord Coupé byl jedním z prvních... arr3Sleva 40% z ceníkových cen FG-forte baterieDo vyprodání letních zásob sleva až 40% z ceníkových cen na Baterie FG-forte pro cyklické (trakční -... arr3Zboží zasíláme také na SlovenskoZákazníci nakupující ze Slovenské Republiky a EU mají možnost zakoupit zboží na firmu bez DPH a mají...

KONTAKTY

Battery Charger CZ
Sokolská 422
760 01 ZLÍN
tel: +420 777 324 279
napište nám
www.bch-battery.cz
www.bch-battery.sk

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

NAŠE CENA 3 171 Kč (124 EUR)
skladem
NAŠE CENA 2 121 Kč (83 EUR)
skladem
NAŠE CENA 30 500 Kč (1 194 EUR)
skladem

SERVIS - Opravy a údržba / Servis Trakčních baterií

Jako každé elektrotechnické zařízení potřebuje údržbu ,potřebují i trakční baterie svůj pravidelný servis a údržbu. Naše firma se od roku 2005 specializuje na zákaznický servis v oblasti údržby a oprav zařízení trakčních baterií a nabíječů.

Pro provedení pravidelné údržby a servisu disponujeme potřebným měřícím, čistícím vybavením a servisní techniky na celém území ČR. Kontaktujte nás na e-mailu info@batterycharger.cz nebo na tel +420 777 324 279 a zeptejte se, všechny dotazy vám rádi zodpovíme a navrhneme servisní postup pro servisní zákrok.

Vyberte si z nabídky servisních služeb

      

 

A) PRAVIDELNÝ FULL SERVIS TRAKČNÍCH BATERIÍ - (efektivní prodloužení životnosti baterií až o 100%)

V rámci prevence rizik podle ustanovení zákona 262/2006 Sb. Zákoníku práce ve vazbě znění § 101  ( Zaměstnavatel je povinen zajistit bezpečnost a ochranu zdraví zaměstnanců při práci s ohledem na rizika možného ohrožení jejich života a zdraví, která se týkají výkonu práce (dále jen "rizika”) a § 102 ( Zaměstnavatel je povinen vytvářet bezpečné a zdraví neohrožující pracovní prostředí a pracovní podmínky vhodnou organizací bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a přijímáním opatření k předcházení rizikům).

Dále je nutno brát ohled na životnost baterií a s tím spojenou finanční úsporu zaměstnavateli za prodloužení životnosti baterií, které se dosáhne jen s pomocí pravidelné technické kontroly a údržby trakční baterie. Průměrný poměr ceny nové baterie ku ceně za provedený servis je 100 : 1.(Průměrná cena za servis baterie v hodnotě 50 000Kč je 500Kč !!)

 

 

B) REPASE-DESULFATACE TRAKČNÍCH BATERIÍ - (navrácení ztracené kapacity u baterií až na hodnotu 94% původní kapacity)

Sulfatace je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru4. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.

 

Desulfatace se provádí v případě,že:

- má baterie nedostatečnou kapacitu vlivem jako je pravidelně prováděné krátkodobé tzv. mezi-dobíjení baterie (baterie nestíhá 1 směnný provoz a obsluha ji krátkodobě dobíjí v přestávku apod.)

- baterie byla delší dobu odstavena a nebyl u ní v období 6 měsíců proveden cyklus nabití/vybití/nabití 

- baterie pracuje ve vícesměnném provozu a baterie nemá čas tzv. vychladnout

- není možné nabít baterii do znaků plného nabití a baterie se přebíjí

 

C) SERVIS A OPRAVY 

Provádíme veškeré opravy trakčních baterií jako jsou:

- přestavba baterií do nového nosiče DIN nebo nové trakční články do původního nosiče baterie

- výměna vadných trakčních článků

- měření a diagnostika trakčních článků a blokových baterií

- Odstranění sulfatace pólů a zoxidovaných propojek

- montáž a opravy systému Aquamatic a Aquafill ( Systém centrálního dolévání destilovanou vodou)

- Opravy a montáž systému Track Air a EUW pro provzdušňovací systém  trakčních článků

- Lakování a opravy nosičů baterií speciálním lakem odolným proti působení kyselin dle normy EN a ČSN.

 

 



NAŠE CENA 424 Kč (17 EUR)

skladem