Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

NOVINKY

arr3ELEKTROMOBIL Z ROKU 1899  Elektrické auto z roku 1899   Automobil Egger Lohner Mylord Coupé byl jedním z prvních... arr3Sleva 40% z ceníkových cen FG-forte baterieDo vyprodání letních zásob sleva až 40% z ceníkových cen na Baterie FG-forte pro cyklické (trakční -... arr3Zboží zasíláme také na SlovenskoZákazníci nakupující ze Slovenské Republiky a EU mají možnost zakoupit zboží na firmu bez DPH a mají...

ZBOŽÍ V AKCI

NAŠE CENA 5 092 Kč (199 EUR)
skladem
NAŠE CENA 2 203 Kč (86 EUR)
skladem

KONTAKTY

Battery Charger CZ
Sokolská 422
760 01 ZLÍN
tel: +420 777 324 279
napište nám
www.bch-battery.cz
www.novebaterie.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

NAŠE CENA 2 350 Kč (92 EUR)
skladem
NAŠE CENA 1 538 Kč (60 EUR)
skladem
NAŠE CENA 54 000 Kč (2 106 EUR)
skladem

SERVIS - Opravy a údržba / REPASE - DESULFATACE

REPASE - DESULFATACE TRAKČNÍCH BATERIÍ - (navrácení ztracené kapacity u baterií až na hodnotu 94% původní kapacity)

Desulfatace se provádí speciálním  vysokofrekvenční nabíjecím zařízením, při kterém se do baterie dodávají elektrické implulsy o vyšším napětí ale nízkém hladině nabíjecího proudu po dob 100-120 hodin. Při tom dochází k rozpouštění sulfátu síranu olovnatého uvnitř článků, aktivní plocha olověných desek tak nyní funguje jako před oxidací a to se ve výsledku projeví zvýšením kapacity baterie.

Sulfatace je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru4. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.

 

Desulfatace se provádí v případě,že:

- má baterie nedostatečnou kapacitu vlivem jako je pravidelně prováděné krátkodobé tzv. mezi-dobíjení baterie (baterie nestíhá 1 směnný provoz a obsluha ji krátkodobě dobíjí v přestávku apod.)

- baterie byla delší dobu odstavena a nebyl u ní v období 6 měsíců proveden cyklus nabití/vybití/nabití 

- baterie pracuje ve vícesměnném provozu a baterie nemá čas tzv. vychladnout

- není možné nabít baterii do znaků plného nabití a baterie se přebíjí

 

 



NAŠE CENA 424 Kč (17 EUR)

skladem

V PŘÍPADĚ ZÁJMU O REPASI - DESULFATACI TRAKČNÍCH BATERIÍ NÁS KONTAKTUJTE NA TEL. +420 777 324 279, PŘÍPADNĚ ZAŠLETE POPTÁVKU NA CENOVOU NABÍDKU S UVEDENÍM:

- Počet Ks baterií

- Jmenovité napětí baterií  6V,12V,24V,48V,72V,80V,100V,

- Kapacita akumulátoru Ah

na e-mail : info@batterycharger.cz . Do 24 hod. vás bude bud telefonicky nebo prostřednictvím emailu náš obchodní zástupce z vašeho regionu.