Novinky
26.05.2019
Velkoobchodní ceny baterií Exide, Trojan, Sonnenschein
Sortiment trakčních akumulátorů značky EXIDE, Trojan a Sonnenschein můžeme prodejcům a zákazníkům odebírajícím větší množství, nabídnout za velmi výho... číst celé
21.02.2019
ELEKTROMOBIL Z ROKU 1899
  Elektrické auto z roku 1899   Automobil Egger Lohner Mylord Coupé byl jedním z prvních elektro automobilů Světa. Značka LOHNER, která započala ... číst celé
21.02.2019
Sleva 40% z ceníkových cen FG-forte baterie
Do vyprodání letních zásob sleva až 40% z ceníkových cen na Baterie FG-forte pro cyklické (trakční - pohonné baterie jako jsou manipulační technika,el... číst celé
Zobrazit všechny novinky


Servis Trakčních baterií

Jako každé jiné elektrotechnické zařízení potřebují údržbu také trakční baterie. Proto je zde naše jediněčná nabídka servisu a pravidelné údržby trakčních baterií

Cena:
Zobrazuji 1-2 z 2
    Práce servisního technika
    0 hodnocení
    850 Kč
    702 Kč bez DPH
    850 Kč
    702 Kč bez DPH
    Skladem
    ks
      Elekroinstalační práce - opravy elektroinstalace
      0 hodnocení
      850 Kč
      702 Kč bez DPH
      850 Kč
      702 Kč bez DPH
      Skladem
      ks
      Produktů na stránku 214263

      A) PRAVIDELNÝ FULL SERVIS TRAKČNÍCH BATERIÍ - (efektivní prodloužení životnosti baterií až o 100%)

      V rámci prevence rizik podle ustanovení zákona 262/2006 Sb. Zákoníku práce ve vazbě znění § 101  ( Zaměstnavatel je povinen zajistit bezpečnost a ochranu zdraví zaměstnanců při práci s ohledem na rizika možného ohrožení jejich života a zdraví, která se týkají výkonu práce (dále jen "rizika”) a § 102 ( Zaměstnavatel je povinen vytvářet bezpečné a zdraví neohrožující pracovní prostředí a pracovní podmínky vhodnou organizací bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a přijímáním opatření k předcházení rizikům).

      Dále je nutno brát ohled na životnost baterií a s tím spojenou finanční úsporu zaměstnavateli za prodloužení životnosti baterií, které se dosáhne jen s pomocí pravidelné technické kontroly a údržby trakční baterie. Průměrný poměr ceny nové baterie ku ceně za provedený servis je 100 : 1.(Průměrná cena za servis baterie v hodnotě 50 000Kč je 500Kč !!)

       

       

      B) REGENERACE - DESULFATACE TRAKČNÍCH AKUMULÁTORŮ  - navrácení ztracené kapacity zapříčiněné vlivem sulfatace

      Sulfatace je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru4. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.

       

      Desulfatace se provádí v případě,že:

      • má baterie nedostatečnou kapacitu vlivem jako je pravidelně prováděné krátkodobé tzv. mezi-dobíjení baterie (baterie nestíhá 1 směnný provoz a obsluha ji krátkodobě dobíjí v přestávku apod.)
      • baterie byla delší dobu odstavena a nebyl u ní v období 6 měsíců proveden cyklus nabití/vybití/nabití
      • baterie pracuje ve vícesměnném provozu a baterie nemá čas tzv. vychladnout
      • není možné nabít baterii do znaků plného nabití a baterie se přebíjí

       

      C) OPRAVY BATERIÍ

      Provádíme opravy trakčních baterií v jakémkoliv poškozeném stavu jako jsou:

      • výmena nosiče akumulátoru - přestavba článků nebo akumulátorů do nového kovového nosiče trakční baterie dle DIN
      • montáž nových trakčních článků do původního nosiče baterie
      • výměna vadných trakčních článků
      • opravy baterií po explozi nabo jiném mechanickém poškození trakčních článků (viz foto 1. a 2.)
      • měření a diagnostika trakčních článků a blokových baterií 
      • Odstranění sulfatace pólů - vyčištění pólů, v případě destrukcí se mění celý článek
      • výměna zoxidovaných propojů - nahrazené novými propoji
      • opravy případně dodatečná montáž systému Track Air a Aquamatic - systém centrálního dolévaní destilované vody do akumulátoru
      • opravy případně dodatečná montáž systému EUW -  systém nucené cirkulace tlakovým promíchávání elektrolytu trakčních článků (slouží k preciznějšímu a rychlejšímu nabití akumulátoru)
      • lakování a opravy nosiče trakčního akumulátoru - speciálním lakem odolným proti působení kyselin dle normy EN a ČSN
      • kapacitní test akumulátoru - pro případ vyhodnocení jeho stavu a další životnosti 
      • desulfatace trakčních akumulátorů - obnova ztracené kapacity vlivem sulfatace

       



      Kontaktujte nás
      Provozní doba: 

      Po - Čt   8:00 - 15:00, Pá   8:00 - 14:00

      e-mailový kontakt obchod@bch-battery.cz 

      David Jakubec - Battery Charger CZ
      Křtomil 69 (Přerov) 

      751 14 Dřevohostice
      IČ: 73275344
      DIČ: CZ8005295683

      Telefonický kontakt  777 324 279

      Proč nakupovat u nás
      • zákaznický servis
      • článkové trakční baterie přímo od výrobce 
      • vlastní servis pro 100% nabízeného zboží
      • poradenství, projekční činnost a revize
      • pečlivý osobní přístup k zákazníkovi
      • dodání zboží do 2 dnů
      • 100% zákazníků doporučuje e-shop

      Battery Charger CZ   2009 - 2023