Novinky
26.02.2019
E-shop v novém kabátě a novinky pro 2019
Do roku 2019 jsme vstoupili s inovativním designem našeho e-shopu. Nové technologicky nejvyspělejší rozhraní přináší našim zákazníkům intuitivní ovlád... číst celé
21.02.2019
ELEKTROMOBIL Z ROKU 1899
  Elektrické auto z roku 1899   Automobil Egger Lohner Mylord Coupé byl jedním z prvních elektro automobilů Světa. Značka LOHNER, která započala ... číst celé
21.02.2019
Sleva 40% z ceníkových cen FG-forte baterie
Do vyprodání letních zásob sleva až 40% z ceníkových cen na Baterie FG-forte pro cyklické (trakční - pohonné baterie jako jsou manipulační technika,el... číst celé
Zobrazit všechny novinky

PŘIJÍMÁME ONLINE PLATBY

       Loga kreditních karet

 

 

  1. Úvod
  2. SERVIS - Opravy a údržba
  3. Servis Trakčních baterií

SERVIS - Opravy a údržba / Servis Trakčních baterií

Jako každé jiné elektrotechnické zařízení potřebují údržbu také trakční baterie. Proto je zde naše jediněčná nabídka pro pravidelný servis a údržbu trakčních baterií. 

Pro potřeby provedení pravidelné údržby a servisu disponujeme potřebným měřícím, čistícím vybavením a servisní techniky na celém území České Republiky, Slovenska, Polska a Rakouska.

Poptávku servisních služeb směrujte přímo na náš e-mail info@batterycharger.cz nebo na telefonický kontakt Servis24 +420 777 324 279 

Všechny dotazy vám rádi zodpovíme a navrhneme servisní postup pro servisní zákrok.

Vyberte si a klikněte zde na vybranou servisní službu

      

Cena:
Zobrazuji 1-1 z 1
    Práce servisního technika
    850 Kč
    702 Kč bez DPH
    Skladem
    ks
    Produktů na stránku 214263

    A) PRAVIDELNÝ FULL SERVIS TRAKČNÍCH BATERIÍ - (efektivní prodloužení životnosti baterií až o 100%)

    V rámci prevence rizik podle ustanovení zákona 262/2006 Sb. Zákoníku práce ve vazbě znění § 101  ( Zaměstnavatel je povinen zajistit bezpečnost a ochranu zdraví zaměstnanců při práci s ohledem na rizika možného ohrožení jejich života a zdraví, která se týkají výkonu práce (dále jen "rizika”) a § 102 ( Zaměstnavatel je povinen vytvářet bezpečné a zdraví neohrožující pracovní prostředí a pracovní podmínky vhodnou organizací bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a přijímáním opatření k předcházení rizikům).

    Dále je nutno brát ohled na životnost baterií a s tím spojenou finanční úsporu zaměstnavateli za prodloužení životnosti baterií, které se dosáhne jen s pomocí pravidelné technické kontroly a údržby trakční baterie. Průměrný poměr ceny nové baterie ku ceně za provedený servis je 100 : 1.(Průměrná cena za servis baterie v hodnotě 50 000Kč je 500Kč !!)

     

     

    B) REPASE-DESULFATACE TRAKČNÍCH BATERIÍ - (navrácení ztracené kapacity u baterií až na hodnotu 94% původní kapacity)

    Sulfatace je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru4. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.

     

    Desulfatace se provádí v případě,že:

    - má baterie nedostatečnou kapacitu vlivem jako je pravidelně prováděné krátkodobé tzv. mezi-dobíjení baterie (baterie nestíhá 1 směnný provoz a obsluha ji krátkodobě dobíjí v přestávku apod.)

    - baterie byla delší dobu odstavena a nebyl u ní v období 6 měsíců proveden cyklus nabití/vybití/nabití 

    - baterie pracuje ve vícesměnném provozu a baterie nemá čas tzv. vychladnout

    - není možné nabít baterii do znaků plného nabití a baterie se přebíjí

     

    C) SERVIS A OPRAVY 

    Provádíme veškeré opravy trakčních baterií jako jsou:

    - přestavba baterií do nového nosiče DIN nebo nové trakční články do původního nosiče baterie

    - výměna vadných trakčních článků

    - měření a diagnostika trakčních článků a blokových baterií

    - Odstranění sulfatace pólů a zoxidovaných propojek

    - montáž a opravy systému Aquamatic a Aquafill ( Systém centrálního dolévání destilovanou vodou)

    - Opravy a montáž systému Track Air a EUW pro provzdušňovací systém  trakčních článků

    - Lakování a opravy nosičů baterií speciálním lakem odolným proti působení kyselin dle normy EN a ČSN.

     



    Kontaktujte nás

    +420 777 324 279
    (Po - Pá 8:00 - 16:30)
    obchod@bch-battery.cz

    Battery Charger CZ
    Sokolská 422
    760 01 Zlín

    IČ: 73275344
    DIČ: CZ8005295683

    Proč nakupovat u nás
    • zákaznický servis
    • kvalitní komunikace
    • pečlivý osobní přístup
    • dodání zboží zpravidla do 3 dnů
    • 100% zákazníků doporučuje e-shop
    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
    Battery Charger CZ   2000 - 2019